Caravanmessen 2019

Publisert av Agneta Torgersen den 16.08.19.

Norsk Bobilforening skal som tidligere ha stand på messen, hvor vi ønsker både gamle og nye medlemmer velkommen. Sammen med oss står også RSA Bil, Fjordkraft, Tryg Forsikring og Dashbordkamera.

Vår populære quiz er med i år også, hvor vi er så heldige å bli sponset med flotte gaver fra Din Fritid, Tryg Forsikring, Dashbordkamera, Fjordkraft, RSA Bil og Stamsaas Fritid.

Årets messetilbud til nye medlemmer:
Meld deg inn i dag og få medlemskap ut 2020 for kun 290,-.

Vi har kaffen klar og ønsker dere alle velkommen til stand nummer C01-04 i hall C!

Åpningstider

Torsdag 12.09. kl. 10.00 - 18.00.
Fredag 13.09. kl. 10.00 - 18.00.
Lørdag 14.09. kl. 10.00 - 18.00.
Søndag 15.09. kl. 10.00 - 16.00.

Billettpriser (per dag)

Voksne 200,-
Honnør/pensjonister 160,-
Barn (7 - 15 år) 100,-
Familie (2+2) 400,-

Billetter kan kjøpes her.

Flerdagsbilletter (3 dager eller mer)

Voksne 500,-
Honnør/pensjonister 500,-
Barn (7-15 år) 200,-
Familie (2+2) 1200,-

Billetter kan kjøpes her.

Billetter kan kjøpes i døren, eller på forhånd på nett. Kjøper du billett på forhånd slipper du å stå i billettkø når du ankommer Norges Varemesse, og kan gå rett inn i utstillingshallene.
Skal du besøke messen flere dager så kan det lønne seg å kjøpe 3 og 4-dagersbilletter.

Adkomst og parkering

Caravanmessen ligger i Messeveien 1, 2004 Lillestrøm, ikke langt fra Lillestrøm stasjon. Det er store parkeringsplasser rundt messeområdet, 2.300 parkeringsplasser, samt 670 plasser ved Lillestrøm jernbanestasjon. Bobiler og større kjørevogner blir henvist til egen parkeringsplass. Det er ikke tillatt å overnatte i vogner på parkeringplassen.
Det er avgiftsbelagt parkering for alle.

Messecamp

Messecampen er tilbake, med plass til over 1000 biler.
Norsk Bobilforening og NBCC samarbeider med Caravanmessen, og NB Region Øst og NBCC avd. Romerike står for det praktiske samarbeidet.

Ingen forhåndspåmelding kreves, og ligger kun 7 minutter unna Caravanmessen på Lillestrøm.

Rolf Olsensvei 50
2007 Kjeller
GPS-koordinater: 59.971924, 11.073775 eller 59*58`18.9"N 11*04`25.6"

Campen åpner onsdag 11.09 kl.12.00 og stenger søndag 15.09 kl.17.00.
Strøm kun til medisinsk bruk kan leies for 500,-. Husk legeattest.
Dersom du ønsker å sykle til Caravanmessen, tar dette kun 15 minutter. Turen er 3,6 km og er godt skiltet langs en trygg vei. Se kart her.

All innkjøring, opphold og utkjøring gjøres på eget ansvar.
Vi samarbeider tett med brannvesen og øvrige myndigheter, og følger norske regler mht. avstander mellom bilene. Skulle det bli dårlig vær, etableres det beredskap og vil gjøre vårt ytterste med å hjelpe dersom behovet skulle oppstå.
Det er ingen betaling på messecampen, følg vaktenes anvisning og kjør rett på plass.
Ønsker dere å bo ved siden av noen må dere avtale å møtes et annet sted, og kjøre etter hverandre inn på messecampen.
Det går gratis shuttlebuss mellom messecampen og Caravanmessen hver dag under messen fra kl. 09.30 - 18.30 (søndag frem til kl. 16.30). Følg skilt til bussen.
Informasjon utdelt ved innkjøring om tiltak ved brann, ambulanse eller politi på messecampen må leses.

Velkommen til årets Caravanmesse!