RSA Bil

Publisert av Agneta Torgersen den 05.08.19.
Avtale mellom RSA Bil og NB

Alle medlemmer får 10% rabatt på motor, drivverk og chassis hos RSA Bil. Dette gjelder servicer, tilbehør og reparasjoner. En forutsetning for rabattene er at det kan fremlegges gyldig medlemskort.

I desember og januar gir RSA Bil medlemmene 20 prosent på samme tjenester. RSA Bil gir også 20% rabatt på alle dekk i RSA sitt sortiment.

Kontaktdata:
RSA Bil Arendal: 37 00 51 00 / kundemottak.arendal@rsabil.no
RSA Bil Drammen: 32 21 88 00 /kundemottak.drammen@rsabil.no
RSA Bil Fredrikstad: 69 39 22 60 / kundemottak.fredrikstad@rsabil.no
RSA Bil Kristiansand: 38 17 70 40/ kundemottak.kristiansand@rsabil.no
RSA Bil Forus: 51 96 49 00 / kundemottak.forus@rsabil.no
RSA Bil Ski: 64 87 88 80 / kundemottak.ski@rsabil.no
RSA Bil Tromsø: 77 60 84 20 / kundemottak.tromso@rsabil.no
RSA Trondheim: 72 88 20 00 / kundemottak.trondheim@rsabil.no

Hvem er RSA Bil
RSA Bil er merkeverksted for Fiat og spesialist på bobiler med et tett samarbeid med Fiat-importøren. RSA Bil har Norges mest utbygde serviceapparat for chassis, motor og drivverk til din bobil. Andelen solgte bobiler på Fiat chassis er i området 80-90%. I tillegg har RSA Bil Drammen en avtale med Iveco light som servicepunkt. Alle Fiat selges med 2 års nybil fabrikkgaranti fra førstegangs registrering og en nyttig presisering er at selgende forhandler har reklamsjonsansvaret 5 år etter kjøpet. For de som ønsker forutsigbarhet, så kan Fiat tilby utvidet nybilgaranti som kan kjøpes hos RSA Bil. Merk, denne garantien må kjøpes før bilen er 12 mnd gammel fra første gangs registrering.