Strømhaug Camping

Publisert av Agneta Torgersen den 07.08.19. Oppdatert 23.10.19.
Denne campingplassen ligger i Sørfold kommune, ca.1 km fra E6, ca. 14 km nord for Fauske og 100 km nord for Polarsirkelen.
Det er plass til 50 bobiler, de aller fleste med strøm. Området er flatt med fast grunn, også ved regnvær. I tillegg til bobilområdet finnes det også hytter.
Campingplassen ligger ved utløpet av Strauvatnet, og inntil en elv med muligheter for fiske. Det kan arrangeres fellesturer med veteranbåten Blomøy.
For de som liker å gå turer, er det en lysløype i nærheten. Det er heller ikke langt til Rago Nasjonalpark eller Blåmannsisen som er Norges største isbre.
Her vil resepsjonen gi dere råd.
Campingplassen er et utmerket utgangspunkt for å utforske Salten-området. Også her kan dere få mange flotte tips i resepsjonen.
Campingplassen er åpen året rundt.
Medlemmer betaler 215,- i høysesong og 170,- i lavsesong. 30,- i strømtillegg.
Eieren av plassen er også bobileier og medlem av Norsk Bobilforening.

Strømhaug Camping
Strømhaugveien 2