Avara - sikrer din bobil

Publisert av Agneta Torgersen den 23.09.21.

Norsk Bobilforening har inngått en ny avtale med Avara.

Avara er noe så unikt som et norskutviklet produkt med funksjoner som ingen andre eksisterende sikkerhetssystemer kan levere. Avara alarmsystem er utviklet for å gi deg maksimal trygghet og sikre din investering (bobil) mot store verditap. Nå kan medlemmer i Norsk Bobilforening få systemet til unike medlemsbetingelser.

Avara tar sikkerhet seriøst. Derfor er alle alarmpakkene fullt utstyrt med alle nødvendige detektorer. Disse samarbeider i et trådløst nettverk og gjør systemet "smart".
Avara alarmsystem inneholder alle de funksjoner du forventer av et alarmsystem, og i tillegg introduserer det en helt ny fuktalarm.

Komplett funksjonalitet
Med systemet kan du få alle disse funksjonene:
- Røykvarsler
- CO-alarm
- Propangassalarm
- Smart nattalarm
- GPS-posisjonering
- Innbruddsalarm
- Kontinuerlig fuktmåling
- Tilgjengelig fukthistorikk
- Varsler til mobil/e-post

Flere pakker
Tilpasset ditt behov kan løsningen leveres med fire ulike utstyrsnivåer:
- Avara Basic:
Veil. pris: 8249,-
Komplett innbrudds- og nattalarm med varsling for brann, røyk, CO og propangass. Pakken inneholder alle komponenter du trenger og dekker alle de viktigste sikkerhetsfunksjoner for bobil og campingvogn.
- Avara Basic Plus:
Veil. pris: 9899,-/Abonnement 99,- i mnd.
Samme som Avara Basic med tillegg av modem som gir varslinger til telefon og/eller e-post, gjenfinning og GPS posisjoneringer i kart.
- Avara Moist:
Veil. pris: 8159,-/Abonnement 99,- i mnd.
Fuktalarm med fuktsensorer plassert på strategiske steder som gir varsel til telefon og/eller e-post om det oppstår lekkasjer. Gir komplett historikk og automatiske årlige statusrapporter.
- Avara Premieum:
Veil. pris: 14.200,-/Abonnement 149,- i mnd.
Avara Premium er markedets mest komplette alarmsystem. Pakken inneholder alle funksjoner fra Avara Basic Plus og Avara Moist. Systemet gir deg den beste tilgjengelige løsning for å sikre både liv og helse samt din investering i bobil eller campingvogn.

Som medlem i Norsk Bobilforening får du følgende spesialtilbud:

- Avara Basic Plus: du får med en ekstra innbruddsdetektor til en verdi av 899,-
- Avara Premieum: du får med en ekstra innbruddsdetektor til en verdi av 899,- og i tillegg betaler du bare 49,-/mnd i abonnement det første året mot normalt 149,-
- Avara Moist: du betaler kun 10,-/mnd i abonnement det første året mot normalt 99,-/mnd

For å benytte deg av tilbudet sender du en kopi av din faktura fra din forhandler til post@avara.no sammen med kopi av ditt medlemskap i Bobilforeningen. Avara sender så innbruddsdetektoren direkte hjem til deg om du kjøper Avara Basic Plus eller Avara Premium. Dersom du kjøper Avara Premium eller Avara Moist så justerer Avara din abonnementspris direkte i sitt system og sender deg en bekreftelse på dette.

Varighet: dette tilbudet gjelder for betalende medlemmer i Norsk Bobilforening og gjelder inntil videre.

Avara
Raveien 438