Living Flames

Publisert av Agneta Torgersen den 21.09.21. Oppdatert 23.03.23.

Norsk Bobilforening har inngått en ny avtale med Living Flames.

Levende flammer

Living Flames Enjoy Camp er et unikt produkt: Et gassdrevet peisbord som gjør det mulig å tilbringe lange kvelder utendørs, selv når gradestokken kryper nedover. Produktet er spesialberegnet for caravanister, og har dermed lav vekt (10,5 kg), og et praktisk lokk slik at det også kan brukes som et bord. Peisbordet er konstruert i mørkegrå-lakkert metall, og har en rund gassbrenner med lavasteiner lekkert dandert rundt brenneren. Det gir trivelige omgivelser til de dansende flammene, og bidrar til å holde på varmen. For det er ikke lite varme du kan få ut av denne. Hele 13kW er brenneren på. Den tilkobles gass, enten om du tar ut en flaske, har et eksternt uttak eller en ledning til en av bilens gassflasker.
Enjoy Camp har en grunnpris på 5990 kr. Leveres også med et beskyttelsestrekk og 3 m slange ferdig montert med regulator. Peisbordet har en størrelse på 58x38 cm.

Som medlem i Norsk Bobilforening får du peisbordet til kr: 2998,- ved bruk av rabattkoden: bobilforeningen23.

Living Flames
Osloveien 19