Sikkerhetskap fra Gunnebo

Publisert av Agneta Torgersen den 05.08.19. Oppdatert 09.02.21.

«Gunnebo» har levert sikkerhetsprodukter siden 1700-tallet og er i dag en av verdens største leverandører av fysisk sikring. Gjennom å tilby Norsk Bobilforening sine medlemmer sikkerhetsskap til en sterkt rabattert pris, ønsker «Gunnebo» å bidra til en sikrere bobilferie.

De opplever at det stadig oftere blir forsøkt eller gjennomført innbrudd i campingvogner og bobiler, og statistikken viser at det fra 2012 til 2013 var en økning i antall innrapporterte innbrudd til forsikringsselskapene på 7%, og trenden ser ut til å fortsette. Sikret lagring av verdier om natten, når bobilen er ubemannet, og under vinterlagring er svært viktig og blir viktigere fremover, da tallene fra forsikringsselskapene viser økning i innbrudd.

«Gunnebo» sine skap leveres med forskjellige sikkerheter. En kan velge enkle sikkerhetsskap, brannsikrede skap og forsikringsgodkjente verdiskap. Alle skap kan leveres med nøkkel eller elektronisk kodelås, og seriene kommer i forskjellige størrelser.

Skapene er klargjorte for fastmontering, og monteringssett følger med. Flere av produktene fra «Gunnebo» kan enkelt fastmonteres da de kan fås i små størrelser.

Ved å kontakte «Gunnebo» vil du få kvalifisert veiledning og råd i forbindelse med valg av skap.

«Gunnebo» ønsker alle en sikrere bobiltur, og husk å låse inn pass, penger og andre verdigjenstander før du forlater bilen!

Se deres hjemmeside her : www.gunnebo.no