UniQ Hundefor - For aktive hunder

Publisert av Agneta Torgersen den 27.03.23. Oppdatert 25.04.23.

UniQ tilbyr premium danskprodusert hundefôr, oljer og næringstilskudd. Deres fokus på høy kvalitet og bærekraftige ingredienser gjør at deres produkter er ideelle for hundeeiere som ønsker det beste for sine firbeinte venner.

UniQ hundefôr inneholder alle næringsstoffene, vitaminene og mineralene din hund har behov for gjennom hele livet. UniQ leverer vårt fôr i to produktserier. UniQ Professional er spesielt utviklet for hardtarbeidene og aktive hunder, og leveres i seks ulike varianter tilpasset din hunds behov og alder. UniQ sitt hundefôr sikrer din hund energi, sunnhet og vitalitet hele livet igjennom. UniQ NordicGold er nordens gull - de beste nordiske råvarene er nøye utvalgt og sammensatt, slik at de passer din hunds behov - fra valp til eldre hund samt spesialfôr tilpasset hunder med allergi eller sensitiv mage. Denne produktserien er også den UniQ anbefaler for mindrehunderaser da fôrkulene er små. NordicGold fôret leveres i slitesterkt gjenvunnet papirmateriale - den mest miljøvennlige emballasjen som var å finne.

UniQ tilbyr også et variert sortiment av hundeutstyr til store og små hunder.

Les mer om UniQ og deres sortiment på www.uniq-foods.no

Som medlem av Norsk Bobilforening kan man nå dra nytte av en 15% rabatt ved kjøp i nettbutikken til UniQ Norge.
Benytt kode: NOBOFO15% for å få rabatten.

UniQ Hundefor
E-post: jeanette@uniq-foods.no