7788 Odd Ørstavik ble valgt til President av Landsmøtet i 2019 for 2 år.

Godt Nytt År

Hei alle sammen

Vil først i denne enkle artikkelen ønske alle våre medlemmer Godt Nytt År.

2020 har vært en meget spesielt år for oss alle. Lite organisert sosial aktivitet, men likevel har vi vel alle fått benytte bobil neste slik som vi ønsker. Vi mangler reisen utover våre landegrensen, men vi har i alle fall fått sett mye av vårt eget land. Og det skal ikke være tvil, vi bor i et fantastisk land der en kan oppleve mye. Vi skal ikke dvele med fjoråret så mye, jeg tror vi skal rette blikket framover og ta med oss erfaringen og satse alt på at 2021 blir annerledes.

For Sissel og min sin del, håper vi at vi kommer oss på noen organisert bobiltreff. Vi har vel planer og håp å få være å arrangere et par selv. Da håper jeg at vi får møte mange av de som vi ikke fikk snakke med så mye i 2020.

Landsmøte 2021 skal foregå i Selbu. Dette skjer 2-4 juli. Vi har planer om å komme oss opp til dette treffet. Vi håper at Corona situasjonen er under kontroll til da, og at Landsmøte vil foregå som et fysisk møte. Selv om jeg har hatt mange digitale møter gjennom 2020 i NB og jobb regi, så er det ingen tvil om at de fysiske møte er mye bedre.

Nordisk treff er også under planlegging. Dette skal skje i Finland 24. til 27.juni.2021. Vi håper å få til en tur til dette treffet også. Kanskje vi kunne fått mange norske bobiler og satt vårt preg på treffet slik som vi klarte i Danmark i 2019.

Historiske fakta

Ønsker i første innlegg på denne siden å presentere noe historiske fakta om Norsk Bobilforening.
Se vedleggene nederst på denne siden.