Kart over medlemsfordeler

Nå har Norsk Bobilforening i samarbeid med Roger Fosland (medlem) – laget et enkelt kart hvor alle medlemsfordelene ligger lett tilgjengelig. Vi håper dette kan være av interesse, og kanskje også gjør det enklere å finne frem til medlemsfordeler. Medlemsfordeler vil du også kunne finne i Gnist, og som vanlig på vår hjemmeside.

Campingkort

Her kan du bestille CKE-kort

Vervekampanje!

Fra 10. januar starter vår vervekampanje. Vi kårer månedens verver, og årets verver.

Gnist

Her finner du veiledninger på hvordan du logger inn i Gnist og hvordan du oppdaterer ditt samtykke i Gnist.

Caravanmessen 2022!

Hold av helgen 15. – 18. september for da braker det løs på Caravanmessen i Lillestrøm! Her kan dere se alt av merker og modeller, små og store, dyre og rimelige på ett og samme sted. Det blir gratis foredrag fredag, lørdag og søndag.

Hjertesukk fra bussjåfør

Undertegnede har kjørt turbuss i inn og utland i snart 30 år. Både bobiler og campingvogner her til lands har økt merkbart disse årene. At det offentlige ligger etter når det gjelder å tilrettelegg for disse er noe alle vet. Det fører til at flere og flere av dem benytter parkeringsplassene merket for BUSS.

Våre regioner