Moskitofree - Luftrenser og myggbeskytter

Publisert av Agneta Torgersen den 22.09.21.

Norsk Bobilforening har inngått en ny avtale med Moskitofree.

Luftrenser og myggbeskytter

Moskitofree er en oppladbar boks som gjør deg usynlig for mygg, og den er i tillegg en portabel luftrenser. Moskitofree kommer i tre størrelser, og gir en miljøvennlig beskyttelse - helt uten kjemikalier eller sprøytemidler.

Moskitofree gjør deg usynlig for myggen. Det gjelder ikke alle myggløsninger, hvor flere benytter ulike kjemikalier. Flere av disse produktene kommer ikke uten potensielle konsekvenser for din helse og for miljøet.

Teknologien bak

Basiskunnskapen for Moskitofree er forskning på Yale University (John Carlson-team) og Nashville University (Laurence Zwiebel), som har påvist at mygg er spesielt følsomme og søker etter komponenter i menneskelig lukt, CO2 og varme.

Apparatets funksjoner bygger på joniseringsteknologi som påvirker komponentene i luften rundt deg og fjerner det myggen definerer som lukten av mennesker. Dermed er du ikke lenger et mål for myggen, og blir normalt beskyttet mot myggstikk. Helt uten kjemikalier eller spröytemidler!

Apparatets funksjon består av en elektrode som blir utsatt for høy elektrisk spenning som produserer kontrollerte dielektriske barriereutladninger, ioniseringsteknologi. Disse påvirker komponentene i luften rundt deg og fjerner det myggen definerer som lukten av mennesker. Dermed er du ikke lenger et mål for myggen, og blir normalt beskyttet mot myggstikk. Helt uten kjemikalier eller sprøytemidler!

Tre produkter

• Moskitofree Family: Myggbeskyttelse og luftrenser for hele familien, gir beskyttelse opptil 15 m2, ideelt for soverom, kjøkkenet, bobil, campingvogn med mer. Pris: 1299 kr.
  • Moskitofree Forever: Vår bærbare myggbeskyttelse og luftrenser. Effektiv innendørs og utendørs, som lett bæres rundt nakken direkte mot huden. Pris 799 kr.
  • Moskitofree Travel: En nomadisk beskyttelse mot mygg og effektiv luftrenser som kan følge med deg overalt under dine reiser og turer. Pris: 999 kr.

Som medlem av Norsk Bobilforening nyter du godt av foreningens spesialavtale og rabattert pris, noe som betyr at du får 10 % rabatt på utsalgsprisene. Når du bestiller på www.moskitofree.se/shop så oppgir du Medlem Bobilforeningen eller MBF2021. Det går også å bestille ved å maile info@moskitofree.se

Mer informasjon om produktet: https://www.moskitofree.se/no/

Moskitofree
Tlf: +46 35 345 88/+46 708 619 888