Nortrip - gårdsutsalg, ysterier og mikrobryggerier

Publisert av Agneta Torgersen den 22.09.21.

Norsk Bobilforening har inngått en ny avtale med Nortrip.

Gårdsutsalg, ysterier og mikrobryggerier

Nortrip-guiden er en bobil-reiseguide til fantastiske opplevelser i hele Norge! Når du er med i Nortrip kan du hos alle medlemsvertene parkere gratis i inntil 24 timer. Nortrip har i dag 50 verter fra Grimstad i sør til Alta i nord, og flere kommer!

Gårdsturisme blir stadig mer populært i Norge. Fra Finnmark i nord til Agder i sør finner man tett i tett med gårder som satser på gårdsturisme. Nå åpner mange av disse tunet for deg og din bobil. Her kan du få kjøpt skikkelig kortreist mat, prøvd seg som bonde - eller fiske i det lokale fiskevannet. I tillegg til gårder, er også oste-ysterier, lokale gartnerier, fjellsetrer, mikrobryggerier og andre aktører som tilbyr opplevelser og servering velkommen som verter i Nortrip-nettverket. Vi håper at alle medlemmer i Norsk Bobilforening kan bidra med tips om steder som hadde passet som Nortrip-vertskap.
Om tipset ditt resulterer i en ny vert i Nortrip-nettverket, spanderer Nortrip neste års Nortrip-guide på deg som NB-medlem!

Pris
De fleste ønsker å kjøpe 2022-medlemskapet med både guidebok og digital tilgang via Nortrip-appen, det koster 399 kr. Klarer du deg med den digitale løsningen, er prisen 349 kroner. Som medlem i Norsk Bobilforening kan du ut oktober forhåndsbestille neste års guidebok til 349 kroner ved å bruke rabattkoden NBNT21 i Nortrips nettbutikk. Da får du også med den digitale Nortrip-guiden for 2021 på kjøpet og kan begynne å bruke Nortrip allerede nå. 2022-boka får du tilsendt så snart den er ferdig trykt i begynnelsen av mars.

Nortrip
E-post: post@nortrip.no