RSA Bil

Publisert av Agneta Torgersen den 05.08.19. Oppdatert 04.06.21.

RSA BIL er autorisert merkeverksted for Fiat Professional, som er drivlinjen til de fleste bobiler i Europa. RSA BIL har samarbeid med Norsk Bobilforening, og gir 10 % rabatt på service og reparasjoner av Fiat-delen på medlemmenes bobiler. I månedene desember og januar gir vi hele 20 % rabatt. Som Fiat merkeverksteder er RSA BIL de eneste som utfører kampanje- og garantiarbeid på vegne av fabrikk.

RSA BIL er representert fra Kristiansand i sør, til Tromsø i nord og er med det den største Fiat forhandleren i Norge. Sammen med høy kompetanse sørger RSA Bil for Trygt Bilhold

RSA BIL utfører reparasjon og skift av frontruter. Ved større sprekker, kan sprekken limes midlertidig og ferien kan fortsette.

I samarbeid med Nokian er det blitt utviklet et vinterdekk spesielt tilpasset bobiler.

RSA BIL serviceprogrammet 6+ GOD – BEDRE – BEST**, tilbyr tilpassede servicepakker fra kr.2.490,- og original merkeservice til reduserte priser på biler eldre enn 6 år**.  RSA BIL serviceprogram 6+ innrømmer en rabatt pålydende 35% på sommer og vinterdekk.

Som et ledd i vår strategi, har vi prisløfte på våre tjenester. Se vilkårene på vår hjemmeside.

Les mer på vår hjemmeside: www.rsabil.no eller ta kontakt med en avdeling.

** Kan ikke kombineres med rabattavtalen

Les mer om Serviceprogrammet 6+, Prisløfte, bilkonto, bilglass og dekk i vedlegget under.

Flyer 4-sider RSA Bil.pdf