Svensk Mattdesign

Publisert av Agneta Torgersen den 06.08.19. Oppdatert 14.11.23.

Du lager en mal og sender den til butikken i Strømstad og de formsyr teppene etter dine mål. Da er det viktig at du forteller hvilken side som er opp slik at du ikke får teppet speilvendt.

Du kan få teppene i omtrent alle farger, slik at de står i stil til bilens interiør. Selvfølgelig lager Svensk MattDesign også andre tepper, til båt, hus – ja nesten til alt du kan tenke deg.

NB medlemmer får 10% rabatt på materialer til tepper til bobil.
Gjelder ikke salgsvarer, og kun materialer, ikke arbeid.

Ønsker du nye gardiner til bobilen kan også Svensk MattDesign hjelpe deg med det. Ta med gardinene og kom med ønskemål og du får nye flotte gardiner spesiallaget til deg.
I tillegg broderer de logoer og navn på håndklær, duker og lignende. Alt til meget gode priser til NB-medlemmene.

Svensk MattDesign er en ren teppe/matte-butikk som ligger like ved torget i Strømstad. De satser full og helt på kvalitet og god design. Butikken drives av Diana Carlsson.
Tanken til Diana er at du skal kunne få et teppe helt etter ditt ønskemål: Størrelse, fasong farge og logo.

Sjekk hjemmesiden for åpningstider.

Følg gjerne Svensk MattDesign på  Facebook.

Svensk MattDesign
Sødra Hamngatan 14